Post by curcoldsystithot on Feb 20, 2022 23:14:51 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Rising Super Chef - Cook Fast ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Rising Super Chef - Cook Fast IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser mange edelstener ▞▞▞
▞▞▞ Rising Super Chef - Cook Fast 2022 version ▞▞▞
Jeg er ikke fornøyd med den nye oppdateringen.. ingen vits jeg spiller hvis jeg ikke får mer penger. I stedet for "4,6,9".. endrer du den til "3,4,5". Noen ganger for å få til "9" for å bruke mer penger enn du kan få. Så med "3,4,5" vil jeg tape mer penger enn jeg har mottatt.
Jeg elsker dette spillet, men det er kalibrert på et for høyt nivå. Du må bruke penger tid etter hvert for å avansere.
Jeg elsker dette spillet. Det er akkurat passe vanskelighetsgrad, men forblir morsomt.
For mye å huske. Jeg har spilt mange matlagingsspill, men oppskriftene i dette spillet er vanskelige å huske.
Jeg elsker dette spillet så mye. Det faktum at du får lage maten selv.... Men jeg liker ikke tanken på å servere ville dyr. Maten vi lager er for mennesker jeg skjønner ikke hvorfor dyr skal inkluderes som kunder.
Hei.. Jeg har spilt i nesten et år og kom meg gjennom kart 43 (tysk kart) og nivået stopper på 50 og det fortsetter ikke.. HVORFOR? Vennligst fiks eller oppdater eller hva som helst ... owh og btw jeg har allerede oppdatert spillappene..
Jeg elsket dette spillet og betalte for medlemskapet, helt til du oppdaterte og endret antallet diamanter du kan få for å slå nivåer på rad. Vil rangere spillet høyere hvis det noen gang går tilbake. Vil heller ikke betale for et medlemskap. Det virker meningsløst nå.
Rising Super Chef - Cozinha Arcade wsa
Jeg ville gitt flere stjerner, men dette er sjette gangen jeg har lastet ned dette spillet på grunn av problemer og har kontaktet for hjelp og har ikke hatt en god opplevelse jeg tapte penger og de har ikke engang prøvd å hjelpe meg med å få det tilbake eller skaff meg det jeg betalte for ikke kjøp noe, ellers vil du tape pengene dine, men elsker spillet, så jeg kommer stadig tilbake
Bra spill. Men skriv til at vi kan fullføre nivåene etter en tid. Krever å bruke.
Utrolig spill jeg elsker å spille dette spillet, jeg kan ikke legge det fra meg. Dette er hvordan spill skal lages. Jeg har ikke betalt noen penger for dette spillet i det hele tatt. Hvis du vet hva du skal gjøre, trenger du ikke det.
Jeg spilte dette spillet før det var veldig mangel på glans, men nå er det bedre flere muligheter til å få mer penger, jeg håper det ikke går tom på slutten som det gjorde før på meg så langt spillet er ganske bra hvis jeg har noen samler klage jeg vil legge den ut
Flott spill trenger flere belønninger
Et kostbart spill. Ved starten av spillet. Det er 50 nivåer i et kart. Men etter hvert som du går gjennom spillet, øker den til 100. Dette blir kjedelig ettersom oppskriftene forblir de samme og for repeterende. Kundene mister også tålmodigheten veldig raskt på senere nivåer - jeg er for tiden på Brasil. Dette betyr at du må kjøpe mer penger. Og ja, jeg tilbereder rettene mine på forhånd og vanligvis 2 eller 3 om gangen. Hvis kartene ble satt tilbake til 50 nivåer og hadde mer variasjon, ville jeg fortsette å spille.
Jeg har spilt dette spillet en stund, og selv om jeg likte det, er det ikke lenger morsomt. Jeg tror spillet jukser, i et forsøk på å tvinge spillerne til å bruke mer penger (faktiske penger). Jeg liker ikke å bli utnyttet, og det er dessverre det det føles som om devolperne gjør. Jeg har til og med betalt det månedlige abonnementet for superkokkpasset (4,99) tidligere, og dessverre har spillet bare blitt en latterlig kontantku. Kommer til å slette. Det finnes bedre spillalternativer.
Jeg vet ikke hva som skjedde. Spillet åpner ikke i det hele tatt. Jeg installerte den på nytt noen ganger, fjernet fangsten. Men fortsatt ikke åpne. Uff spillet krasjer når jeg klikker for å åpne. den åpner seg ikke i det hele tatt,
Rising Super Chef - Cook Fast Arcade ykgh
Elsker spillet, men oppdateringer tar for lang tid for nye nivåer, og det er aldri noen kommunikasjon til medlemmer som gir noen tidslinje for når nye nivåer vil være tilgjengelige. Ikke imponert. Oh og jocy1220 aldri vrangforestillinger .... du bør ikke snakke om noen andres erfaringer. Kommunikasjon er nøkkelen. Hvis estimerte datoer for nye nivåer ble gitt, ville det ikke spille noen rolle hvor lang tid det tok. Men å la lojale fans og kunder henge igjen gir dårlig smak. Takk.
Jeg elsket dette spillet, det er for raskt og fantastisk
Jeg elsker dette spillet! Det er så gøy å spille og det er vanedannende! Det kan være utfordrende, men for meg er det avslappende! Jeg vil anbefale å prøve det!
Jeg har spilt dette spillet en stund nå, og jeg er på nivå 1975, det er ikke lett å nå dette nivået uten å kjøpe ting, så med det sagt er det ingen måte jeg eller noen andre som spiller dette spillet trenger å vente på mer nivåer, dette har skjedd alt for lenge, og jeg forstår ikke hva som er så vanskelig å holde nivåene gående kontinuerlig som alle andre spill....det er ikke slik at dette spillet er helt nytt, kanskje nye ppl bør bringes inn med nye ideer og vennligst gjør et sjelmatnivå
Ser ikke ut til å være noen måte å oppgradere eller legge til panner eller noe. Det virker som du vil/trenger at jeg skal bruke ekte penger for å gjøre noe sånt. Nyt spillet, men jeg kommer ikke til å bruke ekte penger, så avinstallert!
明星大廚-風靡全球的美食瘋狂烹飪之旅 街機 ghy
Det er så morsomt og kult å spille at det nå hadde så mange forskjellige antrekk
Elsker spillet ville ha gitt en 5-stjerners bit. Jeg liker virkelig ikke hvordan ting koster de grønne dollarene i stedet for pengene du tjener mens du selger mat til kundene for å oppgradere apparater. Alt du prøver å gjøre er å tvinge folk til å bruke de faktiske pengene sine. Og også måtte ha fb-venner for å tjene billetter og slikt. Jeg har bare 1 GB venn som spiller.
Siden forrige oppdatering kan jeg ikke åpne skodelen av butikken. Spillet bare krasjer. Jeg kan ikke logge inn på Facebook heller, så det er ingen sjanse for at jeg kan invitere noen til å få billetter til noen av varene 🤷♀️ Det er bare mye mer glitchy nå og ikke like morsomt å spille. Å, OG du har redusert mengden notater vi får for å fullføre så mange nivåer på rad!
Jeg elsker dette spillet, men nivåene mine går bare til 975. De sendte meg den nye oppdateringen, men den sier at den allerede er installert. Så jeg antar at jeg er ferdig med å spille dette spillet.
Jeg pleide å leke med det gamle kokkspillet med stigende stjerne, og det hjalp meg mye å spille kokkspillet med 2 stigende stjerne.
Jeg elsker spillet, men jeg får ikke belønningene mine når jeg spiller de ekstra spillene jeg liker ikke det, vær så snill å fikse dette
Jeg har spilt dette en stund og er så opprørt fordi da jeg prøvde å spille det i dag skjønte jeg at jeg var tilbake på nivå 14 pengene mine var borte mine mynter var borte alle nivåene mine som jeg bestod var borte og jeg prøvde å se gjorde det jeg slo av Facebook-tilkoblingene mine og jeg prøvde ikke å avinstallere enn å installere på nytt. Det fungerte ikke, kan noen hjelpe meg med å komme tilbake til mine opprinnelige nivåer, for hvis ikke er jeg ikke i ferd med å starte på nytt fordi det tok meg for lang tid og mye tid og krefter bare for å komme dit
Jeg elsker dette spillet, det er veldig vanedannende og kan til tider være utfordrende.
Nei. Jeg nekter å spille dette lenger. Brukte 300 000 mynter på en ny frityrkoker og den går i stykker etter 2 pommes frites!! Den er verre enn den gamle. Pluss at jeg ikke klarer et nivå der du må betjene 11 kunder fordi han bare dukker opp én gang... det er umulig
Dette spillet fungerte så bra at jeg plutselig ikke kan komme til å spille spillet fortsetter å stenge hver gang jeg fortsetter. Så jeg logget ut av Facebook og logget på igjen og det stjal alle pengene mine og fungerer fortsatt ikke fornøyd i det hele tatt, og det er synd å spille dette spillet.
Flott! Bedre enn de fleste, fordi det ikke er liv, det er energi som raskt blir regenerert.
Rising Super Chef - Cozinha Arcade wsnk
Selv om jeg liker utfordringene er det helt umulig å servere pai etter pai etter drink etter drink....Med bare én blender og én ovn! Det burde i det minste være en måte enn å plage vennene dine til å bli med for å oppgradere apparater!
Spillet er morsomt og utfordrende. Jeg gir det 4 stjerner fordi når du kommer til rundt nivå 950, er spillet designet for å ta penger fra deg. Nivåene er laget for at du ikke skal klare å bestå det uten å måtte bruke penger. Jeg antar fordi de vil at du skal kjøpe mer penger (noe jeg ikke vil; jeg sletter bare spillet når jeg går tom)
Omg, hva er galt med spillet ditt? Hver gang jeg prøver å åpne den lukkes den igjen, kommer ikke lenger. Jeg elsker dette spillet, kan du løse problemet? Jeg har avinstallert og prøvd igjen og fortsatt det samme. Alle de andre spillene mine fungerer bra, problemet ligger i spillet ditt. Vil gi 5 stjerner igjen hvis problemet er løst.
Jeg elsker dette spillet så mye at jeg ikke kan håndtere tidtakeren ⏳ 😂
Dragons: Rise of Berk Simulācijas spēles wrc
Spilt dette spillet i flere måneder!!! Begynte bra, begynte så å gå nedover på grunn av feil, kjøp som ikke lastes inn, og jo høyere nivå, jo mer kompliserte oppskrifter holder kundene tilbake for å få deg til å bruke penger. Så ikke kast bort tid eller PENGER!!! 🤬 Få samme svar hver gang, har nettopp avinstallert spillet. Skuffet og uinteressert! Tapt tid, tapt penger! SAMME SVAR!!!
Bra spill, men tiden er veldig mindre i det minste fra deres side, de burde gi 2 minutter og om 2 minutter skulle de gi 3 minutter som problemet mitt personlig står overfor, men hvis du finner matlagingsspill er det fantastisk, vennligst finn dette problemet .....
4 til 2....Var en av de beste, men etter den siste oppdateringen har den blitt til en pengegrop som alle de andre. Pengeutbetalingen din gikk ned og nivåer som krever en viss mengde personer eller retter gir ikke engang nok av de nødvendige bestillingene til å passere uansett hvor mye du forbereder på forhånd. Egypt hadde ikke en eneste endring eller nivå å spille, og selv om oppdateringen 11-26 sa 50 nye nivåer, er det ingenting der. Totalt sett mistet du en betalende kunde fordi denne appen ikke får noe annet fra meg.
Jeg liker spillet, det er en stor tidsbruk. Men når det er sagt, koster det penger å komme videre i spillet. Når du blir medlem reduserer det kostnadene ved appkjøp, men du kommer ikke langt i spillet hvis du ikke oppgraderer utstyr og kjøper penger for å få kombinasjoner. Avinstallert.